04.09.2017

2. Piece by piece


Cześć. Witam w kolejnym, drugim już poście na RainProjection. Dzisiejszy dzień zmotywował mnie do dokończenia prac i co do ilości to jestem nawet zadowolony. Na dziś przygotowałem 10 ikon, 5 sygnatur, szablon i dwie paczki stocków. 

Za oknem zimno, więc humor raczej nie dopisuje, dlatego trochę męczyłem się z pracą, aczkolwiek wiem, że kolejny post pojawi się raczej nieprędko, gdyż ten tydzień jak i przyszły zapowiadają się dla mnie intensywnie. 
Chwilę popisałem, więc teraz zapraszam do rozwinięcia posta.



    

SZABLON
(kliknij w miniaturę aby wyświetlić szablon)

STOCKI

Tak jak poprzednio, proszę o sugestie na temat tego co ma znaleźć się w najbliższym poście. 
Do zobaczenia 

4 komentarze:

  1. Moim faworytem jest druga seria ikonek <3 Z sygnaturek najbardziej podoba mi się ta trzecia :) Szablon, który wykonałeś jest naprawdę schludny i cieszy oko :)) Lubie takie dwukolorowe templatki ^^
    W następnej notce chciałbym zobaczyć jakieś nagłówki i może jeszcze jakiś szablon (jak Ci wena dopisze oczywiście, bo z własnego doświadczenia wiem, że z tym bywa ciężko) :))
    Dodatki pobiorę w wolnej chwili :))

    Pozdrawiam serdecznie!!
    oreuis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam pochwalić główny szablon <3 Jest świetny ^^

      Usuń
  2. Cześć, czy mogę prosić Cię o e-maila? Bo mam do Ciebie sprawę dotyczącą grafiki :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon
TYRELL.BLACK
RAINPROJECTION